Užitečné informace

Kontakty

Sídlo společnosti

Adresa není určena pro vrácení zboží ani k zasílání reklamací. V takových případech prosím postupujte dle pokynů na stránce Reklamace a vrácení zboží

Provozovatelem e-shopu www.vybavdomov.cz je společnost:
ECOMFLOW s.r.o.
Hlavní třída 3061/20
Šumperk
787 01
Česká republika

Provozní doba
Po–Pá 8:00–16:00 hod.

Fakturační údaje

IČO: 21024871
DIČ: CZ21024871

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 94616.

Bankovní spojení

Číslo účtu: 2902743419/2010
Fio banka, a.s.

Nejčastější dotazy

  • Jaké jsou možnosti platby?
    Za svou objednávku můžete zaplatit bankovním převodem z účtu na účet, nebo můžete zvolit způsob úhrady prostřednictvím Skip Pay. Obě platební metody jsou ZDARMA. Více informací se dozvíte na stránce Doprava a platba.
  • Jak uplatním slevový kód?
    V prvním kroku nákupního košíku, pod poslední položkou klikněte na text Mám slevový kupón, vložte obdržený kód a potvrďte zeleným tlačítkem. Sleva se vám ihned započte.
  • Jaký způsob dopravy si můžu vybrat?
    Jako způsob doručení nabízíme pouze kurýrní službu. Přesný typ kurýra je určen expedičním skladem. Bližší detaily si můžete přečíst na stránce Doprava a platba.
  • Kdy mi doručíte moji objednávku?
    Vaši objednávku doručíme cca do 7 dnů. Zboží je expedováno, jakmile obdržíme platbu nebo potvrzení o schválené odložené platbě Skip Pay. Informaci o tom, kde se Váš balíček zrovna nachází obdržíte emailem současně s potvrzením o expedici.
  • Balení zásilky je poškozené
    Pokud jste zjistili že balení zásilky bylo viditelně poškozeno během přepravy, neprodleně nás kontaktujte na telefonu 910 001 520 nebo na e-mailu info@vybavdomov.cz. Pokud jste sepsali zápis o škodě s řidičem, pomůže nám při rychlejším vyřízení reklamačního procesu.
  • Jak mohu reklamovat vadné zboží
    Potřebujete-li reklamovat vadné zboží, postupujte prosím dle pokynů na stránce Reklamace a vrácení zboží.
  • Mám nárok na proplacení poštovného při reklamaci?
    Ano, pokud byla reklamace oprávněná, pokud jste zaslali reklamované zboží na své náklady a využili přepravu o přiměřené ceně.
  • Jak dlouho platí záruka na zboží?
    Na veškeré naše zboží platí záruka 24 měsíců.
  • Zboží mi nevyhovuje, jak ho vrátím?
    Pokud vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje a zároveň nebylo znehodnoceno, máte právo jej vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku. Přesné pokyny naleznete na stránce Reklamace a vrácení zboží.
  • Jak se dozvím o novinkách a akcích?
    Přihlaste se k odběru našeho emailového newsletteru v patičce e-shopu, nebo při registraci svého účtu. Naše novinky můžete také sledovat naší Facebookové stránce nebo Instagramu.